RBS Group

RBS - Müşteri Memnuniyetinde Bir Numara

Affinion ve Royal Bank of Scotland (RBS), RBS’nin “Müşteri hizmetleri, güven ve danışmanlıkta bir numara” olma misyonunu yerine getirmek amacıyla yirmi yılı aşkın bir süredir iş birliklerini sürdürüyor.

Bu iş birliğinin başarılı bir örneği, banka hesapları ile ilişkilendirilmiş ek hizmetlere müşterinin erişimini kolaylaştırma projemiz oldu. Beş yıl öncesine kadar bu işlem, RBS müşterileri için bütünlük teşkil etmeyen bir yapıya sahipti. RBS ile beraber tüm süreci bir müşterinin gözünden inceledikten sonra, müşterilere hem internet hem de telefon üzerinden tek ve tutarlı bir erişim noktası sağladık.

Affinion’un geliştirdiği online bir merkez, banka hesapları ile ilişkilendirilmiş tüm ek hizmetleri tek çatı altında topladı. Bu hizmetler arasında RBS, Affinion veya üçüncü taraflarca sunulan bankacılık hizmetleri, seyahat ve etkinlilerle ilgili concierge hizmetleri, cep telefonu sigortası ve araç arıza teminatı gibi çeşitli hizmetler bulunuyordu.

Üç marka ve 13 paket hesapta uygulamaya konan platform, müşteriye sağlanan ayrıcalıklara kolay erişim ve faydalanma imkânı sundu.  RBS, yeni kayıtlarda ve müşteriye sağlanan ayrıcalıkların kullanımında artış gördü ve sunulan self-servis hizmetler sayesinde maliyetlerini düşürdü.

Önemli göstergeler

Tüm ek hizmetlere tek yerden erişim:

  • Seyahat ve etkinliklerle ilgili concierge hizmetleri
  • Cep telefonu sigortası
  • Araç arıza teminatı