Telefónica Movistar

Bir milyon kişiye daha iyi bir yaşam tarzı sunmayı hedefliyoruz.

Telefónica MoviStar, 30 ülkede operasyonu olan İspanya’nın önde gelen telekomünikasyon şirketidir. Şubat 2013’te Telefónica, müşteri kaybını azaltmak ve müşteri tabanına değer katmak için “MoviStar Loyalty” adlı müşteri bağlılık programını başlattı.

Bu konuda Affinion ile ortak çalışan Telefónica MoviStar, müşterilerine üyelik ücreti karşılığında eşsiz indirimler ve nakit geri ödeme içeren teklifler sunan, kişiselleştirilmiş bir eğlence programı olan “Disfruta + por”ı geliştirdi.

“Disfruta + por” programı o kadar başarılı oldu ki Telefónica ve Affinion Eylül 2013’te, hukuki asistans hizmetleri sunan “Consejero Legal” ile düşük maliyetli özel tıbbi destek ve diş tedavisi sunan “Vitalis Bienestar” isimli iki ek ürün daha pazara sundu.

Affinion, mevcut durumda, seçili Telefónica müşterilerine, bu ek yaşam tarzı ürünlerinin satılmasına yardımcı olmak ve bunları dijital kanallar ve mağaza aracılığıyla tanıtmak için aramalar yapıyor. Program, beş yıl içinde bir milyon satış hedefliyor.

 

Önemli göstergeler

  • Müşteri kaybının azalması
  • Gelir artışı
  • 1 milyon satış

Telefonica Movistar logo. Affinion ve Telefonica Movistar. müşteri bağlılığı