Haberler

Gelişmeler

Finans sektörünün ezberbozan girişimcilerini uzun ömürlü kılmak

Defne Ergin, Ülke Müdürü, Affinion Türkiye Son birkaç yılda dijital dönüşüm bankacılık sektöründe sık sık [...]

Şirketler, bağlılığı artırmak için müşterilerinin hayatında ortak olarak yer almalıdır

Günümüzün son derece rekabetçi küresel ortamında, şirketler kendilerini diğer şirketlerden ayırt edilebilir konuma getirmek için [...]

KOBİ’lerin siber suçlardan dolayı kaybetme riski iki katı daha fazla

Siber suç söz konusu olduğunda, küçük ve orta ölçekli işletmeler (KOBİ’ler) mağdur edilmeye iki kat [...]

Müşterileri Siber Güvenlik Tehditleri Konusunda Eğitmek Onların Bağlılığını Sağlayabilir

Siber suçlara karşı olan savaşta, uzmanlar genellikle müşterileri güvenlik sisteminin zayıf noktası olarak görürler. Müşterilerin [...]

Diyalogların kalitesi ve sıklığı, müşteri bağlılığı konusunda kilit öğelerdir

Affinion’un Müşteri Bağlılığı Raporun’da sunulan son araştırmasına göre, müşteri bağlılığına giden yoldaki her adımda diyalog [...]

Yapay zeka teknolojisi gelecekte daha derin bir müşteri bağlılığına olanak sağlayabilir

Eğer Mobile World Congress bir gösterge olarak kabul edilebilirse, tüketiciler yapay zeka oluşumlarıyla daha fazla [...]

Siber suçlarla savaşta ilk adım: Tüketici kaygılarını anlamak

Geçtiğimiz beş yılda, kişisel verilerin çalınmasına dair şaşkınlık yaratan manşetler oldukça yaygınlaşmaya başladı; ancak uzmanlara [...]

2016, Mobil cüzdanın yılı mı oldu?

Şu senaryoyu gözünüzde canlandırın. Evinizden çıkıyorsunuz, anahtarlarınız ve telefonunuz elinizde. Kapıyı kapatıp sokağa çıkıyorsunuz. Eski [...]

Müşteri deneyimi platformlaşma için hazır

Finansal teknoloji şirketlerinin giderek artan rekabeti ve tüketicilerin paralarını yönetmek için köklü değişikliklere gitmesi, bankaları [...]

Bankacılığın geleceği bulut teknolojilerinde

Deloitte tarafından hazırlanan bir rapora göre “Avrupa bankaları öz sermaye maliyetlerinin üzerinde bir getiri sağlamadılar [...]